DUHOVÝ PAPRSEK

 

 

Soutěž Duhový paprsek vyhlásila vítěze
11. ročník soutěže o nejlepší signmakingovou realizaci za rok 2013 již zná své vítěze. Porota jednotlivé práce hodnotila z několika hledisek: náročnost provedení, funkčnost, marketingová účinnost, design atd. Hlavním aspektem hodnocení bylo praktické využití technologií v signmakingu.
V porotě zasedli:
Jitka Vysekalová - prezidentka České marketingové společnosti, Jiří Mikeš - lektor VŠE, Pavel Brabec - prezident AČRA MK, Jan Drnek - ředitel HSW Signall, Peter Varga - Product Marketing Manager společnosti Canon, Tomáš Javůrek - ředitel Vink-Plasty, František Kavecký - šéfredaktor Noviny pre grafický priemysel, Ing. Arch. Pavel Maixner - ředitel výstaviště PVA EXPO PRAHA, Mgr. Jiří Skalický - ředitel odboru památkové péče Magistrátu hl. m. Praha a Zdeněk Sobota - M.I.P. Group a.s.
Celý článek zde.

Soutěž Duhový paprsek
je prestižním projektem, který se stal součástí česko-slovenské odborné veřejnosti v oblasti výroby reklamy. Odbornou garanci soutěži poskytuje Sdružení dodavatelů pro signmaking, aby tak podpořilo obor, jenž je hlavní silou vizuální komunikace. Uplynulý ročník potvrdil, že kreativita a kvalitní provedení realizací si právem zaslouží naší pozornost. K Duhovému paprsku patří mediální spolupráce s časopisem Marketing & Media, odborná spolupráce s experty z oblasti reklamy a marketingové komunikace a dále také partnerství s veletrhem REKLAMA-POLYGRAF, kde jsou soutěžní práce prezentovány.
Cílem soutěže je porovnat úroveň produkce českých i zahraničních výrobců reklamy, která byla realizována na území ČR a SR v předešlém roce. Přihlášené práce byly vystaveny na veletrhu REKLAMA-POLYGRAF na výstavišti PVA Expo Praha – Letňany.

Soutěžní kategorie:
A - Světelná reklama
Reklamní poutače, které svítí, a to jak ve vnitřním tak i venkovním prostředí. Světlo samotné je podstatným prvkem reklamy. (Neony, LED panely, výstrče, písma, loga, optická vlákna…)

B - Reklama outdoor
Reklamní poutače realizované pro outdoorové prostředí, s výjimkou světelné reklamy. Světlo přitom může sloužit k osvětlení nebo prosvětlení reklamy (tiskové výstupy - billboardy, plachty, bannery – malba, nesvětelná loga a výstrče, 3D reklama, vlajky, nafukovadla, okenní grafika, městský mobiliář…)

C - Reklama indoor
Reklamní poutače realizované pro indoorové prostředí, s výjimkou světelné reklamy. Světlo přitom může sloužit k osvětlení nebo prosvětlení reklamy (výstavní, prezentační a orientační systémy, podlahová grafika, POP/POS – nosiče produktů, stojany, regály…)

D - Mobilní reklama
Projekty realizované na vozidlech (polepy aut, vozidel MHD, airbrush, plachty na kamionech, pojízdné billboardy, atypické reklamní prvky na vozidlech…)

E - POP/POS reklama
Realizované reklamní řešení v instore komunikaci pro podporu prodeje v místech prodeje.

2014
VÍTĚZNÉ PRÁCE
FOTO
PREZENTACE
VÍTĚZNÝCH PRACÍ

2013
VÍTĚZNÉ PRÁCE
FOTO
PREZENTACE
VÍTĚZNÝCH PRACÍ

2012
VÍTĚZNÉ PRÁCE
FOTO
PREZENTACE
VÍTĚZNÝCH PRACÍ

2011
VÍTĚZNÉ PRÁCE
FOTO
PREZENTACE
VÍTĚZNÝCH PRACÍ

2010
VÍTĚZNÉ PRÁCE
FOTO
PREZENTACE
VÍTĚZNÝCH PRACÍ

2009
VÍTĚZNÉ PRÁCE
POROTA
FOTO

RETRO MUSIC HALL 2008
SHORT LIST
VÍTĚZNÉ PRÁCE
POROTA
FOTO

RETRO MUSIC HALL 2007
SHORT LIST
VÍTĚZNÉ PRÁCE
POROTA
FOTO

DUPLEX 2006
SOUTĚŽNÍ PRÁCE
SHORT LIST
VÍTĚZNÉ PRÁCE
POROTA
FOTO

DUPLEX 2005
SOUTĚŽNÍ PRÁCE
SHORT LIST
VÍTĚZNÉ PRÁCE
POROTA
FOTO

DUPLEX 2004
SOUTĚŽNÍ PRÁCE
SHORT LIST
VÍTĚZNÉ PRÁCE
POROTA